Wednesday, February 11, 2009

THe Geng Is Coming


Yeahhhhhhh..it's finally....happening....lihatlah dunia....detik pada mlm ini akan merubah segala2nya.Semua mata akan memandang,semua lidah akan berkata2,semua telinga akan mula mendengar........yeahhh dengarkan laungan GENG di seluruh Malaysia....tayangan midnite mlm ni..telah bermula utk filem Geng.Dup...dup..dup...bagaimanakah..smbutan org ramai ngan filem 3d pertama ni.Fuh...cukup berdebar2...ade ramai jgk team les copaque yg pegi tgk filem ni kt cineleisure damansara.Yeahhhhhh....go guys....gegarkan panggung wayang itu.Aku time diorg tgh plan tu aku sedang berada di alam mimpi heheh...time aku trn tu dah dlm pkl 10 mlm.Pergh bygkan lah.....aku plan nk tido kjp jee..pening kepala.Tau2 dah terlajak perahu smpai pkl 10.So aku pon blur2 la time trn tu apekah yg telah berlaku.Ada aliens lg ke...setahu aku, aku dah musnahkan kaum2 itu suatu ketika dahulu.Rupenye diorg plan nk gi tgk Geng.Aku xdptle nk join dgn keadaan diriku yg masih kusut masai ini.Lgpon esk pagi dah kena bgn awl...aduh....ade shooting kt tv 3.Yeah i'm back menjadi maskot..huahuhuhahuhauh( ketawa org jahat dlm filem tamil).....ok Geng...mari kita menGENGkan seluruh pawagam dgn GENG...GENG anda semua....yeeeeeeeeeehaaa

No comments: