Wednesday, February 18, 2009

Anda Mungkin Mangsa Tag seterusnya

Tagged by Idaman~ Ida la ni paksa2 aku tulis bnda....arghh tidak migrain aku dtg balik :P

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
-hmmm...Kasih sayang hahahahah

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
- 2 helai tshirt kt Jusco Equine

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?

- Ermm...PICC (Putrajaya International Convention Centre)boleh ke hoho

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
-sudah bujang maa

5. Adakah anda dilamun cinta?
- kadang-kadang rasa cmtu...tp pastu dah xde rasa tu...hmm perasaanku mcm biskut chipsmore

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
- geng corner ...adeh kenyang sgtlaa plak

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
- hmmm pikir..pikir..pikir..pikir...argh xdpt pikir

8. Apakah nama penuh kamu?
- Wan Mohd Ghadafi b Othman

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
- ngn mak :)

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
- Hmm...sape ek...maya karin hahahahah...

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
-Bd
-Min
-Zaidy
-Dato El
-Din
-Fasya
-Saf
-Ila

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
- A'a saya mencuci pakaian saya sendiri dengan menghantarnye ke pihak dobi yg berdekatan.

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
- Rasa cm nk pegi L.A mcm best je bunyinye

14. Pelukan atau ciuman?
-Pelukan smbil cium di dahi :P

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
- Kuat Gelak
- Terer ckp mandarin sbb tu org pgl idamandarin
- Baik
- Nk diet mcm aku jgk yOshAAAA
- Sweet

16. 8 perkara yang amat saya gilai.
- Bleach
- Naruto
- Horror MOvies
- Batman
- Shopping ...arghhh bahaya nih....cane nk kumpul duit cmni
- Korean and Japanese Drama+movies
- Chatting
- Games

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan.
- Cett
- YoshAAA
- Gambatte
- yup
- UIks
- Amendelah kau ni

- Ntah ape2
- ape kabar dato

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
- Jap
- ek
- aku
- nak
- pikir
- mcm
- takde
- je....hahahahahah

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
- Cinta Antara Kita (Duta Feature Baizura Kahar)
- Matahari (Agnes Monica)
- Jason Mraz ft Colbie Caillat–Lucky
- Lagu Kita (Aizat)
- Bawaku Terbang (Fabulous Cat)
- Gemuruh ( Faizal Tahir)
- Sebelum Cahaya( Letto)
- Micheal BubleEverything

20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
- Dpt belajar pakai Maya dulu pakai 3d Max
- Belajar mcmana nk wat animation yg betul
- Jgn boros sgt
- Cube untuk menjadi lebih romantik
- Belajar buat blog hohohoho
- Kuruskan badan yosHAaaa
- Kumpul duit tiap2 bulan jgn skip.....arghhh...aku byk dah skip ni
- Jgn cepat putus asa

21. Mari men'tag' 8 orang lain.
- Eejean
- yuki
- Mumu
- Nurul
- Ida Rahayu
- Adam
- Akmal
- Miss Jijie

1 comment:

Nur Islam said...

blog da cantek n menarek tp die nyer navigate bar tu still exist. once ade benda neh blog looks not made by pro lah. search "how to remove navibar" then upload die nyer code and save in customize page html. just follow instruction then ur page looks more 'real'. ;)