Friday, January 16, 2009

Geng Press Preview

Yeahh...finally...aku berjaya wat blog balik setelah sekian lama menyepikan diri..kerana terlibat dgn operasi menangkap alien2 yg terlepas kt bumi malaysia ni.OK tanpa membuang masa...aku nak update berita terkini...pada 13/1/09.....adalah tarikh bersejarah dimana filem Geng telah pun dipreviewkan ke wayang.Pada tarikh tersebut telah diadakan press preview utk para wartawan.Ramai juga yg dtg pada hari tersebut,bukan wartawan saja....blogger2 juga ada dtg...ada team dr Remaja,Filem di 9,Rtm,magazine2,MIMOS, MDEC...ramai lglah xtersenarai kalau aku nak list kn semuanya....majlis tersebut berjalan dgn lancar seperti yg telah dirancangkan..YOshAAAAAhPress preview diadakan di Cineleisure,Damansara.Sape xtau kat mana tmpt tu?Cet...bikin malu saja jd rakyat Malaysia.Kitaorg semua bertolak kesana lebih kurang pkl 4 ptg.Yele nk prepare brg2 lg..kang dtg lmbt...jd kelam kabut plaknya...utk lebih sistematik...heheh..kitaorg dibahagikan mengikut group msg2...so each group akan pastikan majlis ni berjalan lancar dr mula smpailah habis....aku kena jd usher time tu...xtau usher tu ape??cari sendirik heheh...

Haaa...tgk2...dah ade poster geng tu kt sana...jgn main2....bkn 1...bkn 2...pon bkn 3...aku pon xtau ade brp...cantik kan poster tu...haaaaa...poster tu...akulaaa yg tlg tgk kan heheh..tlg tgk je ..jgn salah phm...pkl 7.30 mlm dah mula org dtg penuh kt sana...ramai jgklaah...ade team melodi pon ade...power tu....

Semua guest dan wartawan yg dtg kena pegi register dulu....then dpt goodie bag dr kitaorg.Time kitaorg buat ni...ramai jgklah org luar yg lalu lalang tgk...diaorg ingat dah ade citer Geng ni kt wayang...coz diaorg tanya mcmana nk tgk citer Geng ni..so kitaorg explainlaa kt diorg...

Nampak tak ape yg aku nampak....haaaa...xpercaya...tgk lg dgn lebih dekat....ini br press preview je...nanti 12/2/09 ni citer Geng kt monitor wayang akan sentiase merah (SOLD OUT)..berturut2 cewahhhh..macam kejam jee ayat aku tu hehehehh.......harap2lah hendaknya...aminn...
Eh sapekah gerangannya tu yg membelakangi kamera?body bleh tahan..tough jgk...hmmm...mesti serba kacak orgnya kalau dilihat drp aspek postur bdn(betul ke aku eja tu?)Apele yg die tgh tgk tu kan..nak cari awek le tu....cett...semua laki same je (aku je yg masih baik :P ).

Yoooo...It's Seng kee in daa house..yooo...ini aku punye sifu...arigatoh2...sifu...dari sumber2 yg boleh dipercayai...En Seng kee ini ada power...perghhh power tu ade power...beliau dikatakan boleh menstopkan masa hanya dengan menutup matanya...perghh...power2...aku sikit lg nak dpt power cmtu..tp xsmpt coz die dah resign :( , dato hidir pon ade jgk dtg.....tp bkn sbg vip ,ttp dtg sbg photographer heheh...bagus2...amik gmabr cntik2...nanti aku kawin aku srh kau amikkan gmbar...ok?

Bile lg nk bergambar cmni kan...bkn senang nk dpt peluang cmni...aku msk lmbt sket kt les copaque...time aku msk diorg dah running projek ni...aku wat rendering time tu...even aku xwat dr mula tp aku dpt rasa tahap kebest'an nya...heheh...bile filem ni ditayangkan kt wayang.

Watak yg paling popular dlm Geng...sape lg kalau bukan upin dan ipin...betul...betul..betul(smbl mengangguk...ulang 2 hingga 3 kali bg mendapatkan feel karektor upin+ipin).Adik Teah ditemuramah ngan RTM.Hebat kan....Teah...tulaaa..kecil2 cili padi....nanti kalau dah meletup filem ni..mmg Teah akan jd mcm artis jgklah...mesti ramai org nak mintak autograf heheh..

Lepas screening...barulah diadakan sesi soal jawb dgn para wartawan.Erm lebih kurang sejam jgklah..kalau xsilaplah...tp mostly feedback dr org2 yg dtg tgk semuanya bg good review psl Filem Geng ni...mmg part2 yg lawak yg kitaorg target..mmg org gelak...tp ade jgk part yg kitaorg xtarget lawak pon org gelak...hahahhahah...bagus2...mmg keseluruhannnya ramai yg berpuas hati ngan kualiti Filem geng ni..baik dr segi animation,rendering,efek,sound dan sebagainya..2 thumbs up pada semuanya...
Ape lg dah abis semuanya kitaorg pon bergambarlah ramai2....heheheh...semuanya heppy aritu coz smuanya berjalan dgn lancar and dpt good feedback dr org2 yg datang....YaaaaaTTAaaaaaa..jgn LUPE OK TGK GENG kt wayang 12/2/09..ajaklah semua sekali..mmg xkn rugi punyee...

2 comments:

Papysnow said...

Yooo Nell~!
Lama x update huh!!!>:)

IdaMandarin said...

Wah~! Nell update dgn sgt cepat!! (O_o)