Monday, November 10, 2008

ApeKah Makhluk Ini..?


Benda apakah gerangannya ini???sehingga kini jawapan yg pasti tidak dapat kuperolehi...aku cube jugak kontek ngan ejen mULder ngan ScULLy..tapi diorg ckp...xpernah tgk pon benda ni...aku pon pelik...ape sebenarnye yg dah berlaku ni...adakah dunia kita sekrang sudah dipenuhi ngn makluk2 sebegini??hmmm...anda jawaplah sendiri....aku xnak jwb hahahah...
Tapi kadang2 terpk jugak oleh imaginasi khayalan aku, wujudkah alien???huh..ape yg aku merepek ni....adakah organisasi yg mengawal kemasukkan alien2 ini ke bumi??huh??..lagi sekali aku merepek...

UMBA-UMBA

Biodata
Nama Penuh:Umba Umbalai dempe
Nama Manja:Umba
Asal:Tidak diketahui
Hobi:Mengumpul setem
Makanan Kegemaran:Nasi beriani kambing
Minuman kegemaran:Air suam
Moto Hidup: UMba..Umba...Umba.....
Penyanyi pujaan:Michael Jackson
Tabiat Buruk:Air liur bersepah-sepah kalau bercakap
dan suke korek hidung bile
bersendirian.
Kelemahan Diri: AMat takut ngn bau bElacan.
perNah terIma rawaTan
terapi selama 2 bln akibat.
terpijak beLacan ketika.
window soping ngn kwn2.

1 comment:

Unknown said...

nell..update2..letak shoutbox skali