Thursday, August 5, 2010

Malam + Pagi

Cube tgk last post aku kt blog ni.Ok scrol...scrol...xpyh scrol byk2 mmg xde pon lat post aku kat sini hahahah.Itulah nak story mory skit nih,bukan apa chek kdg2 mai perangai malas nk tulis,mmg cmnilah jdnya,dah naik berabuk+bersawang spiderman sana sini kt blog nih.Aku pon xtau,malam ni,jap dah pkl 1.20 a.m,ok salah pagi2 cmni aku secara spontaniously terbukak blog aku.Macam ada suara2 aneh yg bermain2 di minda aku yg bleh aku terjemahkan seperti berikut.'Nell .....oh nell..nell...kuseru namamu nell....nell...lupakah dikau pada blogmu ini'."Plepap" aku terkesima sebentar diatas kerusi biruku yg anggun ini.Dahlaa tgh penuh bergaya animate,gangguan sentimental btol.Maka tanpa segan silunya aku pon cuba cari balik ape url blog aku.Lagi sekali gangguan sentimental terjadi,nak tau x,pasai pa.Adaka patut url blog sendri pon xingat.Tula ada blog wat pekasam sape suruh.Pelbagai taktik aku usahakan utk dptkan url aku antaranya seperti pergi ke kedai mamak Ali yg baru je bukak last wik kat area opis aku ni kah2.
Setelah berhempas pulas membanting tulang di kedai mamak tersebut.Aku dapat jgk url blog aku ini balik :) peace.Aku nak diet sebenarnye kalau ikutkan drp nawaitu yg aku dah set awl2 thn ni.Tapi itulah ade jelah insan2 yg xleh tgk aku nk diet (walhal aku sendri yg lapa :P).Aku plan tiap2 ari nk tido awl mesti xberjaya.Heran btoilaa xtaulaa pasai paa.Mataku pon sdh memberi amaran bhw sdh tiba masanya waktu tido bg kaw s.alam.Sampai sini saja yaa aku merepek nanti esk malam kalau aku terdengar lagi seruan tu aku dtg kembali ke sini.Nite2 semua rakyat malaysia.

comelkan kucing ni tido :)

1 comment:

Nur Islam said...

haha..nice story.by da way i've try to trace u tru FB but cannot..would u send 2nd friend request to my FB.thanks ;)